Alla inlägg under november 2012

Av karma-is-a-bitch - 4 november 2012 13:56

Så nu när vi har gnällt av oss lite i föregående inlägg shapar vi upp oss.  Nu kanske man kan tro att jag e aspackad när man läser överskriften och det borde jag vara, så det så. Nu är jag dock lika nykter som gojan som för tillfället ansar sig där bak, överskriften  ifråga är nämligen titeln på en liten musikal som jag knåpar på. Nu ska vi inte drabbas av storhets vanisinne och tro att den når dramaten eller Broadway eller så. Nej realism och framförhållning får man ha, mest troligt är att den spelas i mina pärons trädgård till sommaren eller på min födelsedag i all lönndom. Hehe.


Next week är det i alla fall 15 miniuits of fame för min del. Lite erfarenhet har jag av att stå på scen Sagoprojektet på underbara skave, Musikalen på samma inrikting och lite andra småföreställningar här och där. Då jävlar ska här levas ut. Jag tänker mig en glitterklänning och en rosa krullig peruk och glammiga skor. Babsan style eller Christer Lindarw kanske... fast utan löstuttar för den som inte visste det så har jag faktiskt egna.

Nää men om man skulle göra skatan till lags och sätta på lite musik.  Igår fick han lyssna på Avatar nu tror jag det blir Sabaton.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards