Alla inlägg under februari 2015

Av karma-is-a-bitch - 23 februari 2015 21:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av karma-is-a-bitch - 23 februari 2015 21:03

Graviditeten är rött krövande faktiskt,retar upp mig för småsaker som typ på iMprOn, mycket snack och lite verkstad jag pallar inte. Ber en bön att få hamna med nån i mitt gamla gäng till hösten. Irritation uppstår även då jag vill vara mammaledig till hösten ned min bAckstBbing familj vill något annat känns förjävligt att inte få bestämma det. 

Sen är det det vanliga oro för Vfu och tenta och övrig skola soM tynger mig. Vill tillbaka tilL Wien. Bums

Av karma-is-a-bitch - 23 februari 2015 20:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av karma-is-a-bitch - 10 februari 2015 18:05
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av karma-is-a-bitch - 5 februari 2015 17:44

Snart har jag gått ur v 8 och inget missfall ännu.tack och lov. Strul med jobbet så jag blev ledig i två dar. Skönt men blir tight och knapert. Jag levde i en glad bubbla att Chris inte skulle få barn men så klart hade han hunnit stoppa in den, men deras kommer i april. Så inte sp länge mellan den och min. Gissningsvis kommer den den 20 men jag tror snarare 25-28 september. jag funderar kring könet, eftersom jag inte har haft ett jobbigt illamående kan det kanske bli en pojke ändå. Ger mig fan på att Chris å hans fruga får en pojk. Jag blir ju knappast ledsen om jag får en flicka men e tveksam till Ellinor. Tyckef mer Cecilia är bättre. Killnamnet e ju klart. Christoffer. Kommer bli mkt gravidinlägg numera.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards