Alla inlägg under april 2015

Av karma-is-a-bitch - 27 april 2015 18:44

Vfun gick åt helvete, nin handledare tyckte inte jag upofyllde heltheten. Hon hade säkert sina skäl men skolans sätt är helt sjukt. Tvinga mig till ett trepartssamtal ich göra om min vfu På samma ställe, den stressen och förnedringen gör inte jag om. Fördelen e att jag får jobba istället vilket känns mycket bättre än å sitta på den jävla bussen ut till Partille. Kändes även skönt att slippa bussen ut till Gunnilse. Den hatade jag ännu mer. Det som är skönt nu jag är gravid är att jag inte orkar bry mig om skolan. Mamma tyckte det var klokt att lägga den bakom mig. Det viktiga är att få behålla kontakten med Sara, Tina, Louise, Rosh, therese och Malin. Annars e allt bra så skönt att vara gravid. Det bästa är att de tror att det är en pojk. En Julius fast Peter gillade Christoffer.

Mikael påstod att jag döpte Barnet efter herr Larsson. Fast Julius Fredrik Börjesson låter väl vackert? Fast jag gillade Christoffer så jag får väl hålla mig till det.

Av karma-is-a-bitch - 8 april 2015 07:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av karma-is-a-bitch - 7 april 2015 12:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards