Alla inlägg under januari 2015

Av karma-is-a-bitch - 26 januari 2015 12:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av karma-is-a-bitch - 15 januari 2015 10:54

Min önskedröm har gått i uppfyllelse och jag sa ju antingen bli gravid eller pippa M. Nu kommer jag inte pippa M.

antingen eller jag får behålla barnet eller pippa N.

Av karma-is-a-bitch - 8 januari 2015 17:31

Låt mig klara tentan , jag hade faktiskt läst på men med min tur får jag säkert 17 poäng :( låt mig även klara mina andra små uoogifter så jag kommer vidare.

Av karma-is-a-bitch - 7 januari 2015 19:28

Malte har fått en lillebror och sittef och målar med sin vattenfärg och kommer på den briljanta ideen att sminka lillebror. Sagt och gjort. - När malte får frågan varför han har målat på lillebror svarar - skulle bara snygga till honom. Svårt och bli arg.

Malte är hos sin pappa och hans fru, Malte vill leka med sin orm sånkommer han på den strålande ideen att lägga ormen i pappas säng, varpå han lägger ormen i fejan på pappa som flyger upp. - för helvete Malte pappa vill fsöan inte ha ormar i fejan.

Pappa skjutsar Malte till Mamma, han har smugglat med sig ormen till mamma.väl hemma visarhan ormen för Mamma oiiiii vrålar hon och ställer sig på en stol.

Av karma-is-a-bitch - 7 januari 2015 19:24

Kuggar jag på tentan blir jag sur, lagt ner ett jävla slit och mkt mer effektivitet än förra gången. Jag är taggad!

Så varför har vi årstider? Jo för att jordens lutning emot jordbanan gör att norra och södra halvklott turas om att peka mot jorden de. Är det som vi upplever som årstider och att jorden snurrar gör att årstiderna växlar.

Av karma-is-a-bitch - 6 januari 2015 15:42

Inga drömmar om barn, killar eller snusk i allmänhet. Skönt istället drömmer jag om tentan och frågorna. Så när jag vaknade kunde jag dem. Grymt. Drömde även om att det är lika troligt att jag blir gravid som att jag pippar med M. Knappast troligt. Annars tänker jag antigen eller så förlovar vi oss eller jag blir gravid.lär inte inträffa båda.

Av karma-is-a-bitch - 4 januari 2015 22:13

Min man kan det härmed grodor

- tycker du om när vi har kvalitetstid?

- Nää jag gillar och sitta ner i min ensamhet och runka.


- om man stänger av ljudet på danska hollywoodfruar kan man nig masturbera till det!


- Har du fesit? du lägger ju för fan av en atombomb

Av karma-is-a-bitch - 2 januari 2015 18:56

Plugga plugga plugga till jag kräks. Det är så känner just nu, e så jävla sur på fröken T hatar den fittan, hon tror att hon är nått. Ska sätta mig med frågorna nu.  Hoppas till gud att det går bra. jag längtar verkligen tills jag börjar jobba. Tjäna pengar. Funderar på att ta studiemedel så jag inte står 

och faller. Hoppas att jag och Nina har råd med en london resa.

Älskar london så mkt att göra i den staden.

Har en fundelering nu när jag inte får barn när jag är 30 så får jag vänta tills jag är 32. 

hoppas jag får barn före Chris. blir säkert inte så.

Hoppas att ögongodisarna följer med till Wien. Inga chockartade news när de gäller de två herrarna.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards