Alla inlägg under januari 2013

Av karma-is-a-bitch - 20 januari 2013 19:52

Idag var en tråkig dag min gode vän som jag låg med igår, berättade att att han ville sluta. Jag förstår honom. Han ville satsa på den bedragna häxan som troligen måste vara bakom flötet då hon inte misstänker nått. DUMASS!!

Jag är rätt ledsen för det. Visst det är väl bra att vi slutar för allas skull,min hans och även häxans. Men jag kommer och sakna honom som fan. Killar är så jävla sviniga va? de kan säga de mest fantastiska saker bara för att få sin vilja igenom. Jag råkade ringa honom för att fråga en sak men jag gissade att han var med henne då.


Min Iphone är jättekul dock bråkar mitt apple-konto så jag inte ka ha wordfeud och qiuzkampen! im so sad. Jag vill också vara high-tech och hänga med. Känner mig somkusinen från landet sist med allt.

Nää nu skiter jag i det här och tittar på morden i midsummer.


Jo en annan sak är att en vän till mig frågade om likströmmaren. Känns som att hon använder mig för att sprida en massa skit bland sina hor-vänner. Jag vill skydda likströmmaren från hennes fördömmande vänner. Från kommentaren - MEEEEEN GUUUUUUUD vad e det för psyko. Han är inget psyko bara lite udda. Jag är rädd att han får veta vad jag har sagt. Dum som jag var sa jag hans namn, gissa vem som har ångest nu.

Av karma-is-a-bitch - 15 januari 2013 11:44

Idag är jag besviken på de äckliga jävliga horbockarna! Killar är skräp. 

otrogna  eller har konstiga fetischer för sig.




Av karma-is-a-bitch - 12 januari 2013 14:53

Efter ett rövår och tungt men pånyttfödelsens år så har jag också bestämt mig för att något stort ska hända mig med. Jag ska insiminera mig då den påtänkte barnafadern och Drömprinsen visade sig vara en FET groda. Samt duktig flicka reder sig själv. 

Jag har nu anmält mig till Femmis och fått bekräftelse därifrån så det är min favosida efter facebook numera. Till min stora förvåning märkte jag att kollegan Cs faster eller moster tydligen också är med. Fan vad sjukt. Världen är liten. Killar är jobbiga de kan säga mest underbara saker BARA för få sin vilja igenom. Jag må bitter som en fitta. Vem bryr sig.


Ett av mina nyårslöften var att jag är färdig med män, sanning med modifikation. Jag är helt och hållet slut med att internetdejta eller jaga. Den ända kille som jag både älskar men på ett sätt också hatar är mitt ex.

Jag älskar det fina vi har, Vi skämtar och har pippar som kaniner. Jag HATAR dock att vara den andra kvinnan att inte kunna ringa när jag vill det ska smusslas och pusslas. För att inte hans sambo ska få reda på något. Vill dock tillägga att jag har inga skuldkänslor över detta för hon hade gjort exakt samma sak.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards