Alla inlägg under juni 2014

Av karma-is-a-bitch - 30 juni 2014 20:31

Jag har inte kunnat låta bli vad som hade hänt om jag hade slagit klorna i c? Tänk om jag hade blvit på smällen med honom mitt under pågående studier? Jag hade belhållt det trots att säkert att gjort slut. Men i min fantasi hade vi haften god relation och ett son som hette Malte som är lite egen. En fantasi är han, Malte och hans fru hade kommit över till mig och Peter och jag hade varit bakfull.   - Ida var ute slirade igår Och var asfull. -Nej Malte du ska inte behöva se din mor i detta skicket. - så kass e du fyllekaja. Skratt.

Eller ska vi åka till apelviken och c och peter i kör det heter Appelviken.

Tänk om min andra dröm om Malte är att han får en spindel/orm soM visar upp vid lägliga och olägliga tillfällen. Som på släkträffarna eller när vi ska byta vecka. Eller att vi samt får en present när vi sover jäkla unge.

Eller på sin student drar fram en fet boaorm mitt i allt jag och C är ca 41 år.


en annan skum dröm som inte handlar om Malte. Är att jag står  på en stol med följande herrar M/N/C  vi kysser varann 

medan det finns giftormar/råttor


det var mina sjuka drömmar som gör sig bäst i huvudet. C är gift och jag har Peter. 

Av karma-is-a-bitch - 24 juni 2014 21:11

På facebook finns Cs moster, hon e ju med på femmis, hon fick tvilligar genom äggdonation. Jag tycker det e jäkligt roligt att hon ser ut som C fast med tuttar. för tuttar och gravidmage kan ju knappast han ha. HaHaHa


En sak som jag har tänkt på är min faster Ingalill  som på riktigt tror att jag min kommande dotter kommer heta Ingalill

HAHAHA. Aint gonna happend. 

hon lär får en chock när ungen får peters namn.HAHA Samma chock hon få om det blir en soN pojken lär inte få namnet Nils ellerHenry inte heller GunnaR hahahaha.


Tjuvläste maddos blogg för ett tag sen hon har ångest Hahahaha

Av karma-is-a-bitch - 24 juni 2014 10:49

Igår bråkade jag och sambon och brodern. Dvs Erik å Peter emot mig. Jag blev så arg att jag lämnade hemmet i raseri.

åt en pizza på favoritstället. Sen pratade vi inte på ett tag. Jag hatar när vi bråkar Och deras andledning är idiotisk, jag lever för mkt på föräldrarna. Å inte söker jobb. Men jag ska jobba i höst så e det bara. Sen mer till våren. Kontentan av detta är att tärande att bli misstrodd samt att Erik har inte med det att göra.Fuck of säger jag.

Av karma-is-a-bitch - 18 juni 2014 22:58

Herr fis svarar inte på en enkel fråga. o tar bort olika kommenterar på min feja. då kan jag meddela herr Larsson att om det är för att di tror att din fru är sotis så har job inget å bli det, för jag har en kille å inga planer för dig.

Av karma-is-a-bitch - 17 juni 2014 15:19

Kan jag ju berätta hur det var på min första kursfest med Megalo. Körde teatersport med vårt lag överlaget, underlaget och samlaget.I mitt lag var det M, U, SaraH å Gunilla.

Vi förlorade för de andra laget körde en sjuk dejtingscen. vi fick dock spela en gestaltning av en pojke i publiken Einar som skulle äta sushi. Jag var mamman och U var Einar grymt samspel och gapskratt. sen skulle vi spela scener med hjälp av repliklappar som vi fick av publiken, Jag fick lappen gan heter inte Ozzy med y utan Ozzie med ie, slutade med att M o U sjöng en hyllningssång till Ozzy.  Btw det var Peter som skrivit lappen.

Av karma-is-a-bitch - 17 juni 2014 14:19

Fram till i vintras hade jag princip ett sexårigt kk-förhållande med mitt ex Robban. Fast han var gift å frugan va på smällen. Jag ångrar inte det Inte nånstans. Sen kan man diskutera hurvida klokt det var av honom.

Däremot ångrar jag all den tid och energi jag slösade på robin. Jävla svin var han till och från. Visst vi hade kul också men jag skulle lagt vantarna på C. lätt å vara efterklok.

Sen ångrar jag att jag missade audition på produktion. Ville vara med mitt fina gäng. 

Men det går fler tåg. sen ångrar jag att jag ljög om mitt jobb för impron.nu kan man inte sluta.

Sen ångrar jag inte att jag bröt med Robin, trots att jag funderade på det länge då kändes det rätt. Även att lägga Maddo å Deisy åt sidan var ett självklart beslut.

Av karma-is-a-bitch - 17 juni 2014 12:18

Just det jag hade ju glömt mina favoritnamb Evert, Sixten och Malte.När jag drömde om C drömde jag också om en malte som gillade djur å elektronik.Farsan e ju för fan civilingenjör.

Men om vi skiter i att C är farsan å Peter har den rollen, så hoppas jag en liten Malte med ormintresse. 

Kollade på rederiet med the best of Malte.Från det ena till det andra nu e det sommarlov å jag passar på å njuta med Ozzy förhoppningsvis får jag lite motion så jag e redo för schweiz.

Av karma-is-a-bitch - 11 juni 2014 12:51

Vi hade improfest nyligen ganska kul, roligast var att nån trodde jag var ihop med N. Jag såg dig med N e ni tillsammans eller bara dejtar ni? den frågan var smickrande faktiskt. I natt drömde jag att jag låg med M vilket resulterade i en  orgasm. På tal om impro så har jag anmält mig två improkurser i höst hoppas nu folk kommer. 

Nu när jag e ledig har jag tid att leva lite i min egen värld . Som att få en son som heter Christoffer och han får gärna gilla spindlar eller ormar. två pojknamn till som e bra e Glenn å Julius. Flicknamne. E jobbigare jag gillar ju Alice å Ella men Peter kräver Ellinor och båda är vi överens om Olivia. vildare fantasier är Sierra Lily och Tellus eller Tiger aint gonna happend. Lite avis e jag på exet so. Fick en sån söt Ludvig.

En annan fantasi e att jag å C fick ett barn då han var singel. nu e det to late dock

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards