Alla inlägg under september 2014

Av karma-is-a-bitch - 29 september 2014 22:10
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av karma-is-a-bitch - 29 september 2014 11:25

Just nu är det en svacka som plågar mig dagligen om skolan, hraviditet och Kenneth. Kenneth är teatergruppen som produktionsgruppen som jag sörjer över att jag inte är med. Det gör riktigt ont att inte vara med och F-E är med istället. Mår illa av att tänka på den gruppen. 

Idag fick jag se en bekant från barndomen med gravidmage. Förlåt men varför får hon allting serverat på silverfat ?? Pojkvän, vänner, utbildning, pengar, jobb, giftermål å nu barn. Det slår inte fel. Även Maddo går i väntans tider vilket stör mig nått enormt. Varför blir hon mamma och inte jag?? Jag e ju bättre lämpad som morsa än henne. Funderar på att det kommer när man minst anar det. Det handlar bara om att släppa taget och fokusera på annat. Typ improbootcamp och resor. 

Impron gör mig nervös också känns inte 100.

Av karma-is-a-bitch - 27 september 2014 20:12

Träffade Nina och lunchade med henne idag. Mycket trevligt vi pratade lite om min hämd på min släkt. Skönt att nån fattar för det gjorde inte Peter. Köpte. Nya örhängen och  lite improtjöt som vanligt när vi är farten och starbucks. 

Har haft en skum dröm om att dyka upp på improkvällarna i korsett eller nått mer vågat för att dra bluckarna till mig nhu har jag ju kille, men uppskattning e kul å få ;)

En tråkig grej var hu att jag inte blev gravid, mensen kom igår men eftersom jag blev så ledsen så sa vi att vi kör tillS det tar sig. behöver tänka på nått annat än barnalstrande känner jag. 

Av karma-is-a-bitch - 26 september 2014 20:21

Lyssnar på lyckelten av både carola och hanne krogh, det är vacker sång. Jag har kass musiksmak men jag får skylla på farmor, men å lyssna på farmormusik gör mig glad. Tänker fina tankar om framtiden. Ofta om Impron och farmor. 

Saknar henne mycket. Vi kom igår natt tråkigt men skönt. Men ojj va skönt det var att träffa ozzy. vi har haften bra resa. Vacker naturoch man har inte rastlös direkt. Bättre än att segla.

Av karma-is-a-bitch - 21 september 2014 18:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av karma-is-a-bitch - 7 september 2014 21:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av karma-is-a-bitch - 5 september 2014 22:02

Återigen så fuckar skolan upp sig. Frågan är hur länge jag orkar mitt tålamod börjar tryta nu. Jag vill inget hellre än att börja jobba. å inte i poolen utan på riktigt. Mår dåligt på riktigt. Har ångest varje dag  orkar inte mer.

Av karma-is-a-bitch - 3 september 2014 20:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards