Alla inlägg under augusti 2014

Av karma-is-a-bitch - 28 augusti 2014 18:08

Det som inte är roligt är att bråka med Peter samt ha rester ifrån min förra kurs. Ångest AB.

Nånting som oroar mig e impron Jag känner ju mig inte riktigt en av dem. Det är tärande.

Det som jävlas just nu är broderns arbete, han jobbar ju på sweco med C o A men nu Kan inte hans 

chef inte anställa honom pågrund av kärva tider. Utåt sett så tycker jag synd men jag sörjer att min fantasi om att bli vän med C går nu i kras. Sen är det ju synd om brodern också.

Av karma-is-a-bitch - 28 augusti 2014 18:06

Att veta om att man ska träffa the ladies i Varberg igen gör mig glad. Driva Malin till vansinne, skratta åt Sara när hon kör bil. Har djupa diskussioner om sex och karlar o annat jävelskap. Roliga ämnen och Tågmys. Love it.

Av karma-is-a-bitch - 16 augusti 2014 23:30

Brodern fick inte jobb på sweco FAN där gick mina sweco drömmar o kras. Jävla hora också och mina christofferdrömmar med för den delen. hora också jag saknar Sweco så mkt och vill var där å jobba med alla goingar.  Men nej nu ksn jag inte närma mig c i a längre sp klart Negerhora ocksp

Av karma-is-a-bitch - 11 augusti 2014 20:32

Att jag å Peter har eb linhårig pojke som heter Christoffer som är jätterolig. Han spelar improteater och gillar hästar.

Å ibland åker vi ner till Varberg oc. Myser min gissning är att vi får bättre kontakt med peters släkt än med min.

Hoppas att det blir sant.


Nu nalkas skolan jag har fet ångest för pengar som vanligt. För de jävla fittorna inte rapporterar in betygen så jag får problem.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards