Alla inlägg den 14 november 2012

Av karma-is-a-bitch - 14 november 2012 19:54
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av karma-is-a-bitch - 14 november 2012 12:53

I söndags hade jag mitt uppträde och levde ut min dröm som musikalartist. Fy fasen var bra det kändes att stå på redbergsteatern med ett gott gäng som älskar att göra samma sak som jag. Säg det med sång var betydligt roligare att spela än vad jag trodde. Vår Scen om pensionärerna och spöket var så sjukt kul.Jag trodde det skulle bli fail men jag och mina två fantastiska kollegor rev ner en del skratt. Jag hade faktiskt själv svårt att hålla mig för skratt :)

Finska tangon och Dance battlet gick också bra. Hurra!


Nu sitter jag här och myser med skagen röra. Planerar vad jag ska laga till middag samtidigt som jag letar efter ett lämpligt husdjur. Jag har ju min älskade skata, men ska han bo hos mig blir det en fågel till frågan är nu vilken sort.

typ nån som är lättskött och han INTE kan bli avundsjuk på. Exempelvis en Zebrafink eller nått. lätt och bra.

Ett annat djur jag funderar på är en ödla, kräver ingen kärlek bara är där som ett sällskap. Perfa!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards