Direktlänk till inlägg 8 november 2012

Några tankar innan mitt uppåtpiggande tjack!!!

Av karma-is-a-bitch - 8 november 2012 16:52

Idag har jag tagit ett steg närmare min plan som jag skrev om i daydreams del ett. Jag har iaf "skickat" ett mail. till ett samfund som ska svara på mina tusen frågor om själva processen. Annat skoj som har hänt idag är att mina skor har kommit. Jävligt snygga om ni frågar mig.Styltor och svåra och gå i, nu ska ju inte jag gå utan enbart ligga HÖHÖ....

Snart är det dags för kursen sista gången innan vi äntrar la stage. Det här kan bli mycket spännande idag. Blir jag en superskurk eller en superhjälte? INGEN VET MOHAHAHAHA.


Idag såg jag på stagepoolen att de sökte statister till Kontoret arvode 300 spänn. Ja ni hör ju själva quit my real job och leva ut mina Teaaaaaaaaaterdrömmar på Draaaaaaaaamaten. Där alla vet att jag hör hemma hehehe eller Inte. Men kul är det kan jag försäkra. Men nu har inte jag riktigt tid att sitta här att kackla som en höna. La musicale väntar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards